Pages

Minut on haastettu

Ihana, kaunis ja herttainen Milla heitti minua haasteella Millamainen -blogissaan. Minähän olen aina ihan super innoissani, jos minua haasteella heitetään. Niin tälläkin kertaa. Haaste oli tuo monissa blogeissa kiertänyt 11-haaste, jossa kerrotaan 11 faktaa itsestään, vastataan 11 kysymykseen ja keksitään 11 uutta, joilla haastetaan 11 uutta bloggaajaa. Koska olen vastannut tähän haasteeseen jo kaksikin kertaa aiemmin (ja myös täällä hääblogin puolella) ja lisäksi pelkään haastaa muita, päätin oikaista pari mutkaa ja tyydyin taas vain kertomaan faktat kuvien kera ja vastaamaan Millan kysymyksiin.

Hirveän vaikeaa hommaa tuo faktojen keksiminen. Mutta Millan kysymykset olivat kivoja! Sitten asiaan!

1 23 4
5
67
8 9
10
11

1. Missä tilanteessa/hetkessä hymyilit viimeksi?

Äsken mua hymyilytti, kun katselin vanhoja valokuvia. Erityisen paljon hymyilytti kaikki kesäiset "Pellehyppyjä järveen" -kuvat!

2. Mikä on paras koskaan näkemäsi elokuva?

GREASE!!

3. Kuvaile lempihetkesi.

Pitkien ja rentouttavien yöunien jälkeen herääminen vapaapäivään lämpimästä peiton alta oman kullan kainalosta.

4. Katseletko koskaan tähtiä? Mitä ajatuksia silloin herää?

Katselen tähtiä mielelläni niin usein, kuin mahdollista. Olen kova tyttö tunnistamaan tähtikuvioita. Joskus nuorempana huomasin, että jokainen taivaalta löytyvä kolmen tähden yhdistelmä näyttää mun mielestä ketun naamalle, joten edelleen näen taivaalla ison kettulauman. Kettuhan on yksi mun lempparieläimistä.

5. Jos olet tosi nälkäinen esim. töistä tullessasi, mitä valmistat itsellesi syötäväksi?

Varmaan kuumaleivät. Eli ruispalat, joiden päällä on vaan margariinia ja juustoa ja ne lämmitetään mikrossa.

6. Mikä on eteläisin paikka, jonne olet matkustanut?

Kanaria.

7. Mikä on kallein aarteesi?

Kyllä se suurin aarteeni on varmaan tuo kihlasormus tällä hetkellä.

8. Kerro kolme muiden sinulle antamaa lempinimeä.

Mää oon aina ollut aika tarkka siitä, että mua ei kutsuta lempinimillä. Mutta äiti kutsuu mua silti Kippuraksi, parhaat tyttöystävät sukunimellä ja Joni käyttää nimeä Pipsu (kuulostaa varmaan tosi järkevälle!).

9. Mikä on mielestäsi oudointa itsessäsi?

Mussa on mielestäni tosi paljon outoja juttuja enkä tiedä onko tää se kaikista oudoin. Mutta sanotaan nyt se, että oon joissain sosiaalisissa tilanteissa ihan äärimmäisen ujo ja hiljainen vaikka perusluonteeltani oon tosi puhelias, pirtsakka, sosiaalinen ja jopa huomionhakuinen.

10. Mikä tuoksu on mielestäsi paras?

Vanilja!

11. Mikä on ehdoton "nounou" pukeutumiseen liittyen?

"Pukeutumismokista" ehdottomasti tahaton rintsikoiden vilkkuminen esim. yhdistelmässä halterneck toppi ja normaalit rintsikat. Nounou! Muodissa olevista jutuista toistaiseksi itselläni ehdottomia nounou -juttuja ovat nahkavaatteet ja olkatoppaukset.

Kiitos Millalle vielä kerran haasteesta! Tähän oli tosi hauskaa vastata!

Löytyikö joukosta yllättäviä faktoja tai vastauksia? Voitteko samaistua johonkin näistä?

16 Kommenttia

  1. Eeikä, miten ihana tämä! :-) Tosi kiva toteutus noiden kuvien kanssa! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Niin kiva lukea näitä juttuja!! :) Kiva kun olit löytänyt kuvat noihin kaikkiin juttuihin! Kirsi 18 v, oih <3 :D Yllätyin ainakin purjelautailusta?! 18v synttäreiden paikasta?! Ja Buzz Lightyearista! :D Pitäiskö taas itsekin tehdä tämä, minäkin olen jo kaksi kertaa vastannut… Mutta nämä eri kysymyksillä aina kertoo niin paljon :) Voitko haastaa mut niin mä otan nää samat kysymykset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, enkä ookkin ollut söpö :P

      Mua naurattaa kyllä nää mun "paljastukset".. mää oon yllätyksiä täynnä ;) Heh. Mutta vähän on kyllä suru puserossa, kun nyt ei pääse enää purjelautailemaan ennen kuin hankitaan uusi purje (ja varmaan lautakin), kun edellisellä pisteltiin menemään niin kovasti, että purjeen jalka katkesi :D

      Mutta hei - SINUT ON HAASTETTU! Eli ollos hyvä, nappaa vaan nämä kysymykset, jään innolla odottelemaan millaisia faktoja ja vastauksia sieltä putkahtaa :)

      Poista
  3. Kommentoin tätä eilen mutta kommentti ei tullut kai perille asti. Tai sitten sensuroit sen. :D

    Mutta siis hattara on ihan parasta ja tykkään nimenomaan siitä mausta. Nam! :D Oon myös aina tykännyt luistelusta ihan hirveästi ja halusin joskus olla taitoluistelija, vaikka en sitä koskaan ole harrastanutkaan.

    Toy Storyt on aina olleet mun suosikkianimaatioita. Mun kihla- ja vihkisormuksiin on kaiverrettu eräs tietty huudahdus elokuvasta. :D Arvaatko mikä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, ei se kyllä ole tullut, enkä myönnä sensuroineeni! Kävin vielä kurkkaamassa roskapostikansionkin, niin ei sinnekkään ollut eksynyt. Kumma juttu! :/ Mutta kiva, että jaksoit näpytellä uudelleen! :)

      Haha, mutta se on ihan liian makeaa!! Mää tykkään siitä mausta ehkä ensimmäisen suupalan verran ja sen jälken oon saanut mun makeakiintiön täyteen :D

      Veikkaan, että "Kohti ääretöntä ja sen yli!", se on ainakin mun lempparilausahdus kyseiseltä hahmolta ja itsekin olen sitä käyttänyt juurikin lällyissä ja romanttisissa yhteyksissä :D menikö oikein? Ja suomeksi vai englanniksi? Veikkasi oikein tai en, niin ihan super söpöä, että sulla on sormuksissa lausahdus Toy Storysta! <3

      Poista
    2. Oikein :D Ja suomeksi vielä. Se oli vaan mun mielestä paras mahdollinen teksti niihin. Kihlassa lukee "Kohti ääretöntä..." Ja vihkissä "...ja sen yli" ja vihkipäivä. Vieläkin naurattaa joka kerta kun luen ne kaiverrukset. :D

      Poista
    3. Ihan mahtavaa! Kysyin tolta munkin miehekkeeltä ja sekin arvasi oikein ja fiilisteltiin molemmat täällä ihan hulluna tota! :D Aivan mahtava idea, vielä noin, että jatkuu sormuksesta toiseen. Ja onhan siinä lausahduksessa ihana ajatuskin! :)

      Poista
    4. :D Se teksti on hyvä olla siellä muistuttamassa, että ei se elämä ole aina niin vakavaa. :D

      Poista
  4. ei vitsit, tosi hauskoja noi kuvat :D

    VastaaPoista
  5. Olipa ihana toteutustapa! :> Oli tosi kiva lukea susta faktoja ja sun vastauksia. Mulla on muuten aivan samalainen suhtautuminen hattaraan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiva kuulla! Onneksi hattaraa saa muutenkin sen verran harvoin, että silloin tällöin voi syödä yhden vaikka se ällölle maistuukin! :D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.