Pages

Maailmankirjat sekaisin

En voi väittää, että olisin tehnyt valtavan elämänmuutoksen ja vaihtanut perjantai-illan pippalot aikuiseempaan huviin. Näin siksi, koska perjantai-illan pippalot eivät aikaisemminkaan ole ohjelmistooni kuuluneet. Mutta kyllä se minun mielestäni ehdottomasti lasketaan maailmankirjojen sekoittumiseksi, kun kolmena viimeisimpänä perjantaina (ja niitä edeltävänä lauantaina) minä olen vaihtanut sohvalla löhöämiset, leffojen katsomiset ja herkkuillat lenkkeilyyn. Ja en edes mihin tahansa lenkkeilyyn vaan juoksemiseen.

Kaikista maailman ihmisitä minä. Minä, joka hävittäisin juoksemisen liikuntamuodon maan pinnalta heti, jos minulle siihen valtuudet annettaisiin. Olen juossut tämän vuoden puolella jo valehtelematta enemmän, kuin viime vuonna yhteensä. Tai varmaan kahtenakaan edellisenä.

InstagramCapture_1f309f78-7576-4f40-8854-99914befe283_jpg

Enkä ole vielä kertaakaan luistanut lenkistä edes sään varjolla. "Kaikki syyt, jotka estävät meitä säännöllisesti liikkumasta, ovat tekosyitä", sanoi Urkki. Ja muistaakseni Gustafssonin Veikka ainakin on sanonut, että "Koskaan ei ole liian huono sää urheilla, on vaan liian huonot varusteet".

Ja kaiken kummallisuuden huipuksi olen vielä todennut, että puolen tunnin juoksulenkki ei vie perjantai-illasta niin paljon aikaa, etteikö senkin jälkeen ehtisi vielä leffaa katsoa. Ja pakkaslenkin jälkeinen sauna nyt on muutenkin vaan aivan ihanaa vapaaillan ajanvietettä.

Meille on tulossa muutenkin kiva viikonloppu, kun saadaan vieraita. Jo kolmannet vieraat tässä kuussa, mahtavaa!

Rentoa, reipasta ja ihanaa perjantai-iltaa kaikille kummallisen energiapuuskan kourista toivottelee

Kirsi

4 Kommenttia

  1. Puolimaratooni lähestyy.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti :D kyllä mää sen teen, mutta lupaan, etten nauti :P

      Poista
  2. Jee, hyvä Kirsi! Nostan hattua! :-) Itellä on jääny kyllä viime viikkoina hyvin sisäpitosiin liikuntamuotoihin, jotenkin tuo pakkanen "laiskottaa" menemään, mutta totta totisesti. Asenne kysymys ja lisää vermettä niskaan! Ehkä tämä taas tästä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, etpä tiedäkään kuinka paljon hatunnostoa arvostan! :) Mutta eipä sekään mitenkään kauheaa ole, jos sisällä urheilee. Pääasia kai on, että urheilee! Mutta toki ulkoilussa on se hyvä puoli, että raitis ilma virkistää aika paljon enemmän kun kuntokeskusten tunkkanen sellanen.. Ja ihan varmasti se siitä! Kerran kun koklaat taas, niin huomaat että se on kivaa!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.