Pages

Aatonaattoa


Moi vaan! Täällä sitä ollaan Keski-Suomessa joulutunnelmissa. Kuusi on koristeltu ja leivinuuni on kuumana ja kinkku tuoksuu. Väsyttää kovasti, mutta voi levätä hyvällä omalla tunnolla. Lapsuudenkodissa on ihan erityistä tunnelmaa. Esimerkiksi joka vuosi kuuseen ripustetaan Itävallan tädin tuomat koristeet, jotka esittää minua ja mun veljeä. Niin ja Rumapukki pääsee aina erityispaikalle.




Bloginkirjoitusintoa on vähän (okei, aika paljonkin) heikentänyt mun ongelmat Flickrin kanssa. En tykkää lisätä kuvia Bloggerin kautta, koska kokoa ei voi valita hyvin ja kuvien laatukin kärsii. Mutta mun Flickr -tilillä on nyt joku ongelma, kun se ei suostu antamaan mulle kuvien HTML -koodia, vaan tarjoaa aina senkin sijasta vaan iframe -koodia. Ja joulukiireissä on joulun alla ollut hermo niin kireällä, etten varmasti ole jaksanut alkaa kirjoittamaan koodia itse. Piste! Toivottavasti Flickr tulisi joulumielelle ja alkaisi taas toimia normaalisti.

Toivottavasti teillä on jouluvalmistelut jo hanskassa ja muutenkin hyvä mieli. Ehkäpä palaillaan vielä jouluna, mutta jos ei (tai jos te ette!) niin oikein ihanaa, lämmintä ja rauhallista joulua! Vaikkei maa ainakaan näillä leveysasteilla ole valkoinen, niin mieli on valoisa silti ja se riittää.

2 Kommenttia

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.