Pages

The most moootiful outfit ever

Väsymys kyllä satakertaistaa ainakin mun tunteet. Huonosti nukutun yön, ja huonosti menneen magneettikuvauksen jälkeen istuin puutuneena junassa ja kirjoittelin blogiin pari tekstiä valmiiksi. Tulin kotiin ja nukuin melkein kolmen tunnin päikkäri, jonka jälkeen poistin kaiken kirjoittamani, koska huh huh mitä vuodatusta se oli!

Mitä tästä opimme? Hyvä uni, parempi mieli. Ja hyvä uniasu, parempi mieli!

IMG_1113_b

Koska en ota itseäni liian vakavasti, on mun pakko jakaa teille muutama kuva asusta, jossa vietän nykyään liian paljon aikaa. Sain ystävältäni lahjaksi tän ihan mielettömän oloasun. Mää tulin siitä kuulemma heti mieleen. Ja tottahan se on, lehmät on mun juttu! Aluksi nauroin ihan kippurassa tälle, mutta täytyy myöntää, että ihan oikeasti toihan on ihan mieletön asu. En oo missään muussa vaatteessa omistanut noin paksua, pehmeää ja lämmintä fleeceä.

Vitsinä saatu oloasu on siis muuttunut ihan oikeasti mun suosikiksi.

IMG_1101 IMG_1115 IMG_1117

Oloasussa tuo "imarteleva" paidan laatikkomallikaan ei haittaa, ja housut saa kiskottua kainaloihin saakka. Ja kyllä - olen kerran jo esiintynyt tässä asussa muuallakin, kuin mökillä tai kotona. Varokaa vaan, kohta en enää mitään muuta käytäkään.

Eikös tää nyt selkeesti oo ihan sopiva joka tilanteeseen... vaikka toimistollekin? Onhan?
Onneksi mulla ei ole muuta, kuin kotitoimisto, jossa opiskelen. Sinne tää ainakin sopii!

Niin, ja jos joku kaipaa ohjetta tuohon ihanaan nutturaan, tässä ne tulee: nuku märillä hiuksilla, vedä aamulla kaikki suortuvat epämääräiselle kasalle pään päälle ja kiinnitä ponnarilla. Laita pipo päähän ja muhi paljussa muutama tunti. Poista pipo, käy vielä saunassa ja valmista saat näin upean kampauksen, kuin minullakin on. Aikaahan se vaatii, mutta on tosiaan sen arvoista.....

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.