Pages

Gucci Heart Logo Sunglasses

Kuu arskoista kesään,
puoli kuuta sheivauksesta,
balleriinoista vähäsen,
bikineistä ei päivääkään.

IMG_8355

Aurinkolasien käyttöön ottaminen on mulle selkeä kevään merkki. Asfaltti on kuiva ja lähtee huristelemaan jonnekkin autolla ja aurinko paistaa niin kirkkaasti, että aurinkolasit täytyy laittaa päähän. Silloin tietää, että talvi alkaa olla ohi ja kesä tuloillaan.

Aloin huvikseni miettiä muita kevään merkkejä omassa toiminnassani ja tajusin, että vähän aikaa sitten on alkanut myös säärien sheivaaminen - selkeä kevään merkki sekin! Ei kai niitä kukaan viitsi talvella sheivailla, kun ei kukaan kuitenkaan näe, onko ne sileät vai ei? Balleriinat ilman sukkahousuja on myös semmoinen hetki, jota kovasti odotan. Ja bikineissä kekkuloiminen ainakin takaa kesän. Tällä mittapuulla kesä on ensi tiistaina, koska talviturkki pitää heittää joka vuosi vappuaattona!

IMG_8357 IMG_8349 IMG_8352

En ole varsinaisesti tietoisesti alkanut panostaa laadukkaaseen tavaraan ja vähentää halvemman ja heikomman ostamista. Niin on kuitenkin muutamissa jutuissa käynyt. Esimerkiksi jokakesäinen halppislasien hamstraaminen loppui, kuin seinään viime keväänä, kun sain ensimmäiset merkkiarskani.

IMG_8353 IMG_8356

Mun ihana täti vieraili viime keväänä luonani Roomassa ja antoi mulle synttärilajaksi kokemuksen: "Marssia Guccille ja ostaa sieltä jotain". Siitä päivästä lähtien mulla on ollut Guccin aurinkolasit sydänlogolla, eikä sen jälkeen muita arskoja ole tullut kaipailtuakaan. Möin muutamat vanhatkin jo eteenpäin.

En tiedä onko merkkilasit oikeasti sen laadukkaampaa materiaalia, kuin halvemmatkaan, mutta uskallan rehellisesti myöntää, että sen lisäksi, että nämä lasit sopii mun mielestä mun päähän ja tyyliin, on ne mun mielestä erityisen hienot siksi, että niissä on Guccin logo. Onhan se nyt herranjestas aika siistiä!

Onko kukaan muu hurahtanut merkkilasien koukuttavaan maailmaan?

4 Kommenttia

  1. Ihanat! Mä oon jo pitkään halunnut kans jotkut merkkilasit, jotka oikeesti kestäis vähän pidempään kun se yhen kesän :D Oon vaan niin käsi säilyttämään aurinkolaseja (laukun pohjalla kaiken seassa), et varmana rikkoisin ne kuitenkin :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Hyvissä laseissa on se hyvä puoli, että niiden mukana tulee myös hyvä kotelo! Ainakin noissa mun laseissa on niin jämäkkä kotelo, että oon käyttäny sitä jopa niskatyynynä :D ja kyllähän se vähän niin menee, että kun on sijoittanut vähän enemmän niihin laseihin, niin ei niitä enää haluakaan laukun pohjalle irrallaan tyrkkiä.. itsekin nimittäin harrastin sitä ennen!

      Poista
  2. Hei mulla on samat!! IHAN samat, ostin viime syksynä Miamista :) :) On kyllä ihanat! Muuten käytän kyllä parin euron laseja ja merkkilaseja ihan sekaisin. Merkeistä mulla on lenkkilaseina Versacet (joo juoksulenkillä Versacet ja kaupungille usein henkkamaukat :D), kun niiden malli on just sopivat päänmyötäinen mutta muuten jo vanhentunut... Ja aviatoreja mukailevat Ralph Laurenit. Niiden tilalle haluaisin kyllä aidot aviatorit. Mutta noi Guccit on suosikit just nyt! :)

    Ainiin: blogissani on sulle tunnustus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jee! Tiimilasit! :D ja ne on kyllä ihanat, munkin ehdottomat suosikit!

      On mullakin vielä muutamat parin euron lasit mm. pinkit todella aidot 2 euroa maksaneet "Ray Ban Wayfarerit", joita käytän silloin jos möyryän jossain epämääräisessä paikassa tai vaikka kerran kun oli tarve sukellella järvessä aurinkolasit päässä :D

      mutta herranjestas, juoksulenkillä Versacet! Kuulostaa kyllä aika hurjalle, mutta toisaalta jos ei niille muussa tarkoituksessa olisi enää käyttöä, niin mikäpä ettei! :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.