Pages

100

Kuinka nopeasti on aika mennyt? En ole edes postannut kovin ahkerasti ja edellinen oli silti jo mun blogin sadas julkaistu teksti. Luonnoksissa killuttelee lisää keskeneräisyyksiä, mutta niitä ei lasketa. Mun blogissa käy  mukavan vähän ihmisiä, muutamia satoja latauksia päivässä, mutta sekin tuntuu jo hurjalta. Vielä hurjempaa  on mun tuttujen stalkkaus-kyvyt. Ei vaineskaan, ei ne stalkkereita ole, mutta koska en oo kertonut itse tästä blogista kellekkään muulle, kuin tuolle miehekkeelleni, oon tosi yllättynyt siitä, miten moni tuttu tän on omatoimisesti jotain kautta löytänyt. Ja vähän säikynkin sitä.

tausta100

Mua ei pelota mitä tuntemattomat musta tän blogin perusteella ajattelee, mutta se kyllä vähän ahdistaa, että mitä tutut tän blogin perusteella musta ajattelee. Toivon, että mulla on sen verran fiksuja ystäviä, että ymmärrätte, että tietoisesti kirjoitan täällä vain minimaalisesta määrästä mun elämässä tapahtuvia asioita. Etten oikeasti pohdi vaan shoppailemista, vaatteita ja leipomista, vaan tää on semmoinen paikka jossa voin siitä hömpästä jauhaa muiden kanssa tai vähintäänkin itsekseni.

Taidan pelätä turhaan. Fiksuja ystäviähän mulla on ja ne joiden kanssa oon arjessa tekemisissä tietää kyllä, ettei munkaan elämä oo täyttä juhlaa. En mää vaan halua käyttää vapaa-aikaani niitten tylsien juttujen, vastoinkäymisten ja sairastelemisien jauhamiseen vaan keskittyä välillä vähän muuhunkin.

Huh, meneepäs syvälliseksi. Nyt kun on purettu sydäntä, niin päästään hauskempaan asiaan. Mun mielestä nimittäin yks hillittömimmistä asioista ikinä, on hakusanat, joilla tänne blogiin päädytään. Bloggerissa siis näkee hakusanoja, joilla ihmiset on hakenut esim. Googlesta, saanut tulokseksi mun blogin ja sitten klikannut siitä. Mun vaihtoajan blogiin tultiin ehdottomasti eniten hakusanalla Hyttys Hubert. Sen lisäksi sen blogin kaikkien aikojen Top 3 hakusanoissa on myös sadehousut ja siivouslista. Että sellaista sisältöä, siellä blogissa!

taustasuosituimmat

No mitenkäs tänne sitten päädytään? Pitkään eniten ihmisiä tänne blogiin Googlesta veti (klikkaamalla pääsee siihen postaukseen!) Cowgirl Cookies. Ihan viime aikoina ohi on kuitenkin kiilanneet kuppikakut. Harmi sinäällään, koska se tuplasuklaa kuppikakkujen resepti ei tosiaan ole mitään mun parhaimpia. Valkosuklaa-raparperi kuppikakut on mun bravuuri - ne on aivan törkeän hyviä.

Leivontajutut tuntuu muutenkin olevan aika kuumaa kamaa, mutta älkää peljätkö - kyllä tännekin blogiin mitä mielenkiintoisimmilla hakusanoilla päädytään! Korkealla sijalla listoilla on mm. muotiblogi sukkahousut, v'h'n pidempihelmaisen, merenneidon hiukset ja intiaanin hiukset. Mutta viimeisenä mun ehdoton lemppari: miesten pitsipöksyt. Ihan oikeasti, halkesin niin paljon tuolle, että oli aivan pakko mennä itsekin googlaamaan miesten pitsipöksyt - ja kyllä vain - meikäläisen blogi löytyy hakutuloksena numero viisi! Että sellaista sisältöä tässäkin blogissa!

taustapökät

Kertokaahan mulle nyt, mitä te täältä tykkäätte eniten lukea? Leivontajuttuja vai tarinoita miesten pitsipöksyistä?

6 Kommenttia

  1. No nyt kun kysyit, niin kyllä mä ainakin ehdottomasti haluasin postauksen miesten pitsipöksyistä! :D
    Mut onhan nuo suo leivontajututkin jotain ihan taivaallisia... Mut houkutus on nyt sen verran suuri, että silti se sinne pitsin puolelle kallistuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana Jonna! :D ilmeisesti mun kirjoitukset on pääasiassa sit keskittyny ihan vääriin aiheisiin. Kyllä tää on nyt sit otettava työn alle :D

      Poista
  2. Oi vitsi, onneksi olkoon sadannesta postauksesta! ♥ Löysin blogisi vasta nyt, mutta sekä leivontajutut, että miesten pitsipöksy -höpötykset kuulostaa hyvältä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi suuret kiitokset! :) kiva kuulla, että kuulostaa hyvälle! Älä nyt kuitenkaan pety, en mää ihan päivittäin aio miesten pitsipöksyistä kirjoitella! :D leivontajuttuja sen sijaan on tulossa varmasti lisää!

      Kiva kun olet löytänyt tänne :)

      Poista
  3. Elä huoli Kirsi! Täällä ainakin yksi ihan huippufiksu ystävä ymmärtää hömpöttelyn arvon.

    T. "pakko-ottaa-geelikynnet,koska-pää-hajoaa-opiskeluun"-Outi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta Outi hei, kukas sua vois tosta syyttää, kun sait ne timantitkin ;) Toivottavasti loput timskut voi vielä hyvin!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.