Pages

Äijämäistä örinää - ja vähän räyhäystä

Tänään päivän asuna oli toppatakki, punainen pipo ja tummanpinkit huulet. Suunnattiin Synergialle kattomaan  kiekkoa, tosin toisin kuin valtaosa katsojista kannatettiin vieraana ollutta Hifkiä. Voitto tuli ja ei-kuulemma hävettänyt istua mun vieressä katsomossa, kun IFK teki maalin, kaikki muut oli hiljaa ja mää huusin. Sehän on hyvä, ettei hävettänyt!

WP_20130305_022

Mun seuralainen soitteli yhden kaverinsa kanssa, joka oli myös peliä katsomassa. Vaihtoivat istumapaikkojen sijaintitietoa ja mun seuralainen sano, että me ollaan siellä mistä se ainoa huuto kuuluu, kun Hifki tekee maalin. Puhelimen toisesta päästä sanottiin, että joo he kuulikin hiljasuuden keskeltä aina jotain äijämäistä örinää. Kiva. Mutta en kadu. Mihinkä tsiippari äänestään pääsis?

WP_20130305_010 WP_20130305_016 WP_20130305_023

Oli kyllä taas niin hauskaa, vaikka mun suurin idoli, Ville Peltonen, olikin sen kivan tällin jäljiltä vielä sairastuvalla. Ikävä kyllä oli.

Sai kyllä muuten myös taas ihmetellä miten idiootteja voi jotkut ihmiset olla. Siis voi herranjestas sitä kirosanojen määrää. Katsomot täynnä pikkupoikia, jotka ihan varmasti ottaa mallia kun - excuse my french - kaikki oli vittua, saatanaa ja voi jumalautaa. Kyllähän se mahtaa harmittaa jos oma joukkue on ottamassa pataan, mutta kannattaisko sillon keskittyä vaikka niitten omien kannattamiseen, eikä siihen että huutaa miten paska se vastustajan moke on, tai miten paska se tuomari on ja miten sen pitäisi vaan sukeltaa paskaan. Sukeltakaa ite sanon minä. Jutut alko pelin viimesillä minuuteilla mennä niin pitkälle, että jouduin tosissani puremaan alahuultani, etten ois noussu ylös ja alkanu räyhätä niille idiooteille. Lähellä oli ja ehkä seuraavalla kerralla räyhään. Naurettavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Tostako urheilussa sit on kyse? Ei mulle ainakaan!

Olen puhunut.

2 Kommenttia

  1. Mä menin lupaamaan, että vien ton ipanan kattomaan Jypin peliä... mutta ihan pikkusen kaduttaa kun tiiän jo etukäteen, että mikä siellä on meininki. Ihan kun haluisin sinne "helvetti-viidakkoon" mennä lapsen kanssa... Näitäkö nykyään on nää koko perheen tapahtumat?


    Voin niin kuvitella sut siellä örisemässä, oikein! Vaikkakin väärä joukkue ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aika hurjaa oli meno kyllä! Tosin pahinta se kai on tuolla päätykatsomoissa, missä mekin oltiin. Sinne ne HC-"fani"-örisijä-äijät taitaa keskittyä.. Että ehkä siellä pidemmillä sivuilla on meininki vähän rauhallisempaa, mutta eipä se ihan helvetitöntä taida sielläkään olla :/

      tosi typerää mun mielestä, ettei aikuiset ihmiset osaa millän tavalla suodattaa käytöstään juutikin koko perheen tapahtumissa!

      ja höpö höpö, mun joukkuehan voitti ;)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.