Pages

Meikkivoide vanhoille mammoille

Oon virallisessa identiteettikriisissä. Oon nimittäin käyttänyt viimeisen puolen vuoden ajan puuterisessa muodossa olevia mineraalimeikkejä Everyday Mineralsilta. Ensin tuulettelin niiden kanssa miten ne toimivat hyvin mun vaikealle iholle. Iho on pintakuiva, mutta täynnä epäpuhtauksia. Aika kauan EDM:n mineraalipohja ja puuteri toimivatkin meikäläisen tarpeisiin, mutta kovat pakkaset otti taas mun iholle niin koville, että EDM:t  tuntui kuivattavan mun korppukuivaa ihoa vaan pahemmin. Joten oli pakko hankkia joku muu meikkivoide.

IMG_6826

Menin sitten Sokkarille ja suoraan lumenen pisteelle. Suomalainen kosmetiikkamerkki ja yleensä myös kuiville suomalaisihoille toimivat tuotteet. Lisäksi Sokkarilla on Lumenen pisteellä aina hirveän mukavia Lumenen konsultteja auttamassa. Mitäs tätä sen enempää kiertelemään, long story short, kävelin kotiin mukanani anti-aging meikkivoide. Byhyy.

IMG_6825 IMG_6827

Että tällaisella sitten mennään. Ei tätä nyt oikeasti ole suoraan millekkään 80 -vuotiaille ole suunnattu, mutta on se silti vähän rankkaa ostaa jotain ikääntymisen pysäyttävää. Määhän olen vielä niin nuori. Vaikka jos ihan totta puhutaan, sinä maaliskuisena aamuna kun heräsin 20 vuotta täyttäneenä huomasin itsekin, että nyt mää olen vanha. Ja siitä on sentään jo useampi vuosi!

meikki

Myyjä suositteli mulle vielä mukaan tota Lumenen heleyttävää pohjustustuotetta, mutta näihin kuviin en laittanut edes sitä. Ennen ja jälkeen kuvien välillä ei ole tapahtunut mitään muuta, kuin kulmakarvojen pikainen harjaus ja meikkivoiteen levittäminen nassun pahimpiin kohtiin. Noita näppyjä ja nyppyjä kun mun kasvoissa on enemmän kuin ois tarpeen. Posket mulla on aikas siistissä kunnossa, joten ne jätän yleensä meikkivoiteetta. Toki ne punoittaa toisinaan aika urakalla, mutta arkisin se ei mua niin haittaa. Juhliin sitten maalailen koko nassun.

Itse tykkään käyttää sellaista meikkivoidetta, joka peittää epäpuhtauksia, mutta ei tuki ihoa liikaa tai tunnu raskaalta. Tiedättekö sen tunteen, kun joskus meikistä tulee semmoinen olo, että kasvot on likaiset? Yöks. Tämä on ainakin näin ensi kosketusten jälkeen ollut mulle mieleen. Ja on aina jotenkin ihanan helpottavaa antaa ammattilaisen valita meikkivoiteen sävy. Tuleepahan ainakin oikea.

Mutta kuiva ja väsynythän tuo mun iho silti on. Tänään taidankin kevyesti kuoria nassun ja laittaa kasvonaamion. Niin ja sitä vettäkin voisi juoda...

Joko te käytätte näitä vanhojen rouvien tuotteita?

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.