Pages

Joulupukki lahjat jo toi

Vaikka joulu oli ja meni jo aikaa sitten, pistän nyt vasta esittelyyn Joulupukin tuomisia. Tänä vuonna on kaikki tainnut olla tosi kilttinä, ainakin tuntuu siltä, että kaikki sai enemmän lahjoja kuin arveli. Sama juttu oli mulla. En tosiaan odottanut, että olisin ollut näin kiltti ja pukki olisi osannut näin mieleisiä lahjoja valkata. Huh, tuli ihan taas hämmentynyt olo tästä lahjapaljoudesta kun näitä aloin muistella. On mulla vaan ympärillä ihania, avokätisiä ja mut hyvin tuntevia ihmisiä. Ei voi muuta kuin olla kiitollinen ja onnellinen.

lahjat1

Marimekon Sukat makkaralla on ihana sarja ja kirkkaan kannun kaveriksi voi joskus tulevaisuudessa ihan hyvin ostaa, joko kirkkaita tai värikkäitä juomalaseja. Viime jouluna sain ensimmäisen Festivo -kynttilänjalkani, tänä vuonna sain sille yhtä pykälää korkeamman kaverin.

lahjat2

Arabian Joulukylä -posliinilusikat ovat olleet koko syksyn toivelistalla, mutta opiskelijan budjetista ei ole kärsinyt niin tyyriitä lusikoita ostella ihan vain huvikseen. Erityisen yllättynyt olin siitä, että nämä olivat isi-tontun hankkimat! Muita keittiöjuttujakin tuli - vaaleanpunaisia leivontavälineitä ja ihanat his & hers pressopannut, tosin haudutettavan teen tekemistä varten.

lahjat3

Paketeista kuoriutui myös toivomani Greyn Anatomian 7. tuotantokausi, yksi Twilight pokkareista, pizzakivi (meille yhteiseksi tosin) ja lahjakortti puolentoista tunnin kestoiseen kasvohoitoon, oi luksusta!

lahjat4

Pukki oli liian kiltti ja toi molemmat Muumi -mukit, joista jompaa kumpaa olin toivonut! Olen Muumi -muki hullu ja tuo Mymmelin äiti on vaan suloisin pitkiin aikoin näkemäni yksilö! Primadonnan hevonen oli tämän vuoden sesonkituote, ja oli ihanaa, että sain senkin nyt kun sitä vielä oli saatavilla. Äiti-tontun itse virkkaamat pitsiset lasinaluset ovat erittäin mun tyyliset, niin suloiset! Super onnellinen olen myös toppapuvusta, jonka Pukilta sain. Kerroinkin joulun alla, että olin menossa sovittelemaan toppiksia. Tämä tuli todella tarpeeseen ja tonttujen kanssa sovin valkkaavani itse mieleisen, ja tontut sitten hankkisivat sen. Sen verran tontut kuitenkin rajoittivat, että jouduin ottamaan tuon takin kaveriksi mustat housut pinkkien sijaan, haha! Sävy on enemmän oikean kaltainen tuossa pikkukuvassa.

lahjat5

Kaikki puoliskoni puolen perheen aikuiset saivat Suomen viime kesän olympiajoukkueen viralliset Halti -merkkiset urheilupaidat ja olympiajoukkueen verkkatakit. Koko porukan pitää kuulemma joskus lähteä kävelylle yhdessä nämä päällä. Noi on ihan mahtavat, tällainen HC Penkkiurheilija tuntee olonsa todella spesiaaliksi, kun on päällä jotain ihan aitoa olympiajoukkueen vermettä, jei! Saatiin muuten syksyllä samaiselta henkilöltä lahjaksi Lontoon olympiajoukkueen tuulitakit (Haltia myös!), joten nyt meillä on ne mätsäävät Hei-me-seurustellaan -tuulipuvut, jei taas!

lahjat6

(Kivasti näyn zoomailemassa tossa Signorinan nupissa!)

Tämän viimeisenä esittelyyn tulleen lahjuksen kanssa kävi vähän hassusti, ja olen edelleen aika hämmentynyt. Olin täällä blogissa kirjoitellut haluavani Mochinon Pink Bouquet -hajuveden. Puoliskoni pisti sen merkille ja päätti yhdeksi lahjakseni hankkia sen tuoksun minulle. Jyväskylän Sokoksella vaan ei ollutkaan kyseistä tuoksua laisinkaan, joten tämä alkoi nuuskimaan sitten muita tuoksuja ja päätti valita itse. Jouluaattona yllätys oli äärimmäisen suuri, kun paketista löytyi Salvatore Ferragamon Signorina - se yksi ainoa hajuvesi (omistamistani neljästä), jonka olin ostanut, mutta en esitellyt miekkoselleni. Oli vaan tuoksunut niin minun tyyliselleni ja oikeassapa oli! Tuoksu oli siis enemmän kuin mieluinen, mutta koska hajuvedet ei kovin nopeasti kulu ja tämä puteli on oman valikoimani uusin, päätettiin käydä se vaihtamassa. Tilalle löytyi sitten ihana ihana ihana Calvin Klein One Shock ja olen siihenkin enemmän kuin tyytyväinen!

Lisäksi saatiin yhtä sun toista yhteistä, leffalippuja, Marimekon pyyhkeitä, Mission Impossible DVD-boksia ja kauan kaipailtu termari!

Äärimmäisen kiltti olin ilmeisesti ollut. Miltäs teidän mielestä meikäläisen lahjasaldo vaikuttaa?

4 Kommenttia

  1. Oi, sinäkin sait aika ihania lahjoja! Oot ollut myös kilttinä :)

    Mukavaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti oon! En ois uskonut!

      kiitos Reetta, viikonloppu oli oikein mukava, toivottavasti sinullakin! :)

      Poista
  2. Mielettömän kivoja lahjoja olet kyllä saanut! :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.